loading...

دانستنی های روز

دستگیره دیجیتال بهترین و ایمن ترین ابزارها برای حفاظت از خانه و محل کار شما هستند. یکی از مراحل مهم در هوشمند سازی منازل نصب قفل دیجیتالی هوشمند در ورودی خانه است که بالاترین ضریب ایمنی را برای محافظت

admin بازدید : 85 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (2)

دستگیره دیجیتال بهترین و ایمن ترین ابزارها برای حفاظت از خانه و محل کار شما هستند. یکی از مراحل مهم در هوشمند سازی منازل نصب قفل دیجیتالی هوشمند در ورودی خانه است که بالاترین ضریب ایمنی را برای محافظت از دارایی های شما ایجاد میکند.

امروزه دستگیره دیجیتال هوشمند با دارا بودن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد به محبوب ترین قفل ها در سراسر جهان مبدل شده اند. از مهمترین قابلیت های قفل دیجیتالی هوشمند میتوان به امکان کنترل از راه دور تردد به خانه و ثبت دقیق زمان ورود و خروج اشاره کرد.

قفل های الکترونیکی هوشمند بهترین قفل برای حفاظت و امنیت خانه هوشمند شما هستند. این قفل های پیشرفته و مدرن امکان مدیریت تردد و کنترل از راه دور درب ورودی خانه را برای صاحب خانه فراهم کرده اند.

برای خرید قفل دیجیتال هوشمند باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین دستگیره دیجیتال متناسب با نیاز و احتیاجات خود تهیه کنید. انواع مختلفی از قفل های دیجیتال در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند. پس باید در هنگام خرید قفل دیجیتال به نکات زیر توجه زیاد کنید.در این مقاله تعدادی از مهمترین نکات را به شما یادآور میشویم.


نکات مهم برای خرید دستگیره دیجیتال

بررسی وضعیت درب ورودی پیش از نصب قفل دیجیتالی

تقریبا اکثر مدل های مختلفقفل دیجیتالی را می توان بر روی انواع درب های ورودی نصب نمود. اما پیش از نصب باید از عملکرد صحیح درب خود اطمینان حاصل نمایید. به عنوان مثال در صورتی که وضعیت درب در چارچوب از حالت استاندارد خود خارج شده باشد، دستگیره دیجیتال به درستی کار نمی کند؛ ممکن است درب به صورت خودکار قفل نشود و یا زبانه های قفل در جای درست خود قرار نگیرد. به همین دلیل قفل از نصب قفل های دیجیتال باید درب در چارچوب رگلاژ شود.

مشخصات درب نیز براینصب دستگیره دیجیتال بسیار مهم می باشند. برای مثال فاصله بائو درب باید حداقل ۱۰ سانتی متر باشد تا بتوان قفل را نصب نمود. اگرچه قفل دیجیتالی به نوبه خود دارای امنیت بسیار بالایی می باشد، اما استفاده از درب های غیر استاندارد باعث پایین آمدن کارایی قفل های دیجیتال شده و عملا استفاده از آن ها را بی فایده و هزینه بر می نماید.

دستگیره دیجیتال سامسونگ

مدل های مختلف قفل هوشمند با ویژگی های متفاوت

قبل از خرید دستگیره دیجیتال باید به این نکته توجه کنید که چه نوع قفلی با چه ویژگی برای خانه شما مناسب می باشد. برخی از قفل ها قابلیت کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند را دارند. برخی از قفل های دیجیتال دارای مکانیزم قفل خودکار می باشند. برخی دیگر را می توان به خانه هوشمند متصل نمود. همچنین برخی از این نوع قفل ها را قابلیت ثبت و کنترل ورود و خروج افراد می باشند.

و ده ها ویژگی دیگر که در هر قفلی متفاوت می باشد. وجود هر یک از این ویژگی ها باعث بالا رفتن هزینه قفل می شود اما باید توجه داشت که اگرچه قفل با تمام این ویژگی ها دارای قیمت بالایی می باشد اما باعث افزایش چشمگیر راحتی و امنیت می گردد و خیال شما را بابت خیلی از مسائل و مشکلات راحت می نماید.

 تعداد قفل الکترونیکی مورد نیاز

ابتدا مشخص کنید چه تعداد از درب های ساختمان مورد نظر به قفل دیجیتالی احتیاج دارند. بیشتر ساختمان ها دارای دو درب ورودی و اصلی هستند که در این حالت نصب قفل های دیجیتال برای درب اصلی در اولویت است. البته بهتر است تمامی درب های اصلی ساختمان را با قفل های دیجیتالی ضد سرقت ایمن سازید تا خطر سرقت و ورود غیر مجاز را به حداقل برسانید.

قیمت دستگیره دیجیتال

قیمت دستگیره دیجیتال و بودجه‌ای که شما برای خرید آن در نظر گرفته‌اید، فاکتور بسیار مهمی است که حتی می‌تواند فرایند خرید را کنسل کند. امروزه قفل‌های دیجیتال در طرح‌ها و با قابلیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و در ساخت از آنها مواد مختلفی استفاده می‌شود. این بدین معنی است که شما با یک بازار پر رنگ و راز و پیچیده مواجه هستید و مطمئناً گزینه انتخاب بسیار بالایی روبه روی شما خواهد و شاید کمی گیج شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگیره دیجیتال می توانید به وبلاگ دیجیتال دورلاک مراجعه کنید.

 



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دستگیره دیجیتال در تاریخ 1399/12/25 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

از این وبسایت هم دیدن کنید

این نظر توسط دستگیره دیجیتال کارن در تاریخ 1399/12/25 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی عالیه میتونید از وبسایت کارن و دستگیره دیجیتال اون هم دیدن کنید.
https://karenddl.com/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
هر آنچه که باید بدانید، در اینجا یافت می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,235
  • بازدید کلی : 8,263